EFSAD 2015 yılında farklı illerde fotoğraf gösterileri ve sergilerde gerçekleştirdi. 2015 yılı Ocak ayında fotoğrafçı arkadaşlarımızla karma olarak açtığımız “Yaşamın Siyahı ve Beyazı“ Sergimizi 05.Mayıs.2015 tarihinde Mersin Olba Fotoğraf Derneği merkezinde gerçekleştirdik. Mersinli fotoğrafçı dostlarımızla tanışma fırsatı bulduğumuz bu birliktelikte EFSAD’ın tanıtımını yaptık. Sergi açılışımızdan sonra EFSAD’lı fotoğraf dostlarımızın karma eserleri olan “Göç Okulu” ve “Eskişehir” fotoğraf gösterilerini paylaştık. Başta Mersin Olba Fotoğraf Derneği başkanı Mustafa Eser ve Ali Hikmet Avcı olmak üzere tüm dernek üyelerine EFSAD olarak çok teşekkür ederiz. İki derneğin ortak çalışmalarının bundan sonrada devam etmesi için çalışacağız.
İlginizi Çekebilir
“Anın İzinde” Sunum ve Söyleşi 17.04.2026
“Anın İzinde”, sokakların spontane ruhunu ve insan yaşamının içten kesitlerini sokak fotoğrafçılığının samimi ve doğrudan …
EFSAD | Eskişehir Fotoğraf Sanatı Derneği




